Μαρμελάδες Μακεδονική
Οικογένεια Χαλβατζή 500 gr
Συσκευασία Pet
Ταχίνι
Παραδοσιακά τουρσιά
Top Fruit
Λαχανικά κήπου
Μαρμελάδα extra - 30γρ
Αρχική  : ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ : Ο ρόλος του πρωϊνού στη Σύγχρονη Διατροφή
A- A A+

Ο ρόλος του πρωϊνού στη Σύγχρονη Διατροφή

Σύμφωνα με τα διεθνή βιβλιογραφικά δεδομένα, υπάρχουν σημαντικά ερευνητικά στοιχεία που μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση πρωινού σχετίζεται με την υγεία, το σωματικό βάρος και την ποιότητα ζωής παιδιών και εφήβων και τα οφέλη φαίνεται ότι αφορούν ένα ευρύ φάσμα ηλικιών, δημογραφικών και κοινωνικοοικονομικών ομάδων

Πηγή ενέργειας και καλής διάθεσης

Το πρωινό όντας το πρώτο γεύμα του ημερήσιου διατροφικού προγράμματος, τροφοδοτεί σώμα και εγκέφαλο με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται, αφού έχει προηγηθεί η περίοδος του νυχτερινού ύπνου, όπου ο οργανισμός συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη γλυκόζη του αίματος ως καύσιμο για όσες διαδικασίες συνεχίζονται και στον ύπνο.

Όταν τρώμε πρωινό, «ξυπνάμε» τον μεταβολισμό μας και ξαναζωντανεύουμε την εσωτερική «μηχανή» μας, καίγοντας τις θερμίδες που χρειάζεται, προκειμένου να χάσουμε βάρος. Αντιθέτως, όταν δεν καταναλώνουμε φαγητό για αρκετές ώρες, ο οργανισμός μας «ρίχνει τους ρυθμούς του» με αποτέλεσμα να μειώνεται ο μεταβολικός του ρυθμός και εμείς να νιώθουμε κουρασμένοι. Εάν, λοιπόν, προγραμματίσουμε να καταναλώνουμε κάθε μέρα ένα υγιεινό πρωινό, σίγουρα θα νιώθουμε πολύ καλύτερα.

Οι άνθρωποι που καταναλώνουν πρωινό είναι πιο δραστήριοι και τα καταφέρνουν καλύτερα σε τεστ ή στην εργασία τους από εκείνους που παραλείπουν να καταναλώσουν πρωινό. Επίσης, αμέτρητες επιστημονικές έρευνες σε παιδιά, απέδειξαν ότι η κατανάλωση πρωινού βελτιώνει τη μνήμη και επηρεάζει θετικά τις διεργασίες που απαιτούνται για τη διατήρηση νέων πληροφοριών.

Όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν πως η παράλειψη του πρωινού μας κάνει κακόκεφους! Το πρωινό δε μας βοηθάει απλά να ξεκινήσουμε σωστά τη μέρα μας, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς, οι άνθρωποι που καταναλώνουν πρωινό, τείνουν να είναι σε καλύτερη διάθεση.

Διατροφική ισορροπία

Εκτός από την απαραίτητη ενέργεια το πρωινό γεύμα  παίζει καθοριστικό ρόλο στην διατροφική πρόσληψη των παιδιών και των ενηλίκων. Από μεγάλες μελέτες δείχθηκε πως όσοι δεν παίρνουν πρωινό έχουν συνήθως χαμηλότερη πρόσληψη ημερήσιας ενέργειας, βιταμινών (π.χ. A, C, E, D, B6, θειαμίνης, ριβοφλαβίνης, φολικού οξέος) και μετάλλων (π.χ. ασβεστίου, μαγνησίου, φωσφόρου, σιδήρου), από όσους έτρωγαν πρωινό.

Ξεκινώντας την ημέρα μας με ένα υγιεινό πρωινό, δημιουργούμε και τη σωστή διάθεση για ένα σωστό γεύμα. Με λίγα λόγια, εάν είμαστε προσεκτικοί ως προς την επιλογή των τροφών που θα καταναλώσουμε στο πρωινό μας, θα μπορέσουμε στη συνέχεια, να απολαύσουμε ένα πιο ισορροπημένο γεύμα, αποφεύγοντας τον κίνδυνο της πολυφαγίας.

επιστροφή

Ο ρόλος του πρωϊνού στη Σύγχρονη Διατροφή
Ο ρόλος του πρωϊνού στη Σύγχρονη Διατροφή