Το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Packaging of New Products Launched in the Greek Market, απέσπασε ο Αγρόκηπος Χαλβατζή , στο πλαίσιο των Packaging Innovation Awards 2019.  Η εταιρεία επικοινωνίας Kevin+Marshall σχεδιάσε την εντυπωσιακή και πρωτότυπη συσκευασία με στόχο το λανσάρισμα του Smoothie Αγρόκηπος Χαλβατζή στην αγορά. Το smoothie αυτό Παντζαριού ξεχωρίζει  για την καινοτομία, την πρακτικότητα και την πρωτοτυπία του. Ο συνδυασμός του σύγχρονου τρόπου ζωής με τη Νέα Τάση Διατροφής, είναι το όραμα που υπηρετεί με συνέπεια ο Αγρόκηπος Χαλβατζή με τη σειρά λαχανικά στον ατμό τώρα επεκτείνεται κα  στα smoοthies με βάση το παντζάρι.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το Παντζάρι αποτελεί το Superfood της σημερινής εποχής με τόσες πολλές  ευεργετικές ιδιότητες στον ανθρώπινο οργανισμό. Ήδη το προιόν διατίθεται στα σημεία μαναβικής σε επιλεγμένα σούπερ μαρκετ και καταστήματα τροφίμων

Σχόλια

Δημοσιεύστε το σχόλιό σας:

Η ηλεκτρονική διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *